måndag 29 mars 2010

Picknick

I morse så letade jag efter min "ES" klass men dom kom aldrig så var ledig på morgonen och efter lunchen så var det iväg till Indraprasth Park på picknick med alla pojkar och flickor :) Jag har sprungit en hel del och lekt en massa och pratat en hel del med :) lekte kull, kastade frisbee och busat :D Med resandet med buss så var vi borta i ca 5 timmar skulle jag gissa på :P vi avslutade picknicken med pizza som vi åt där och den var helt annorlunda än i Sverige :) tyvärr så var den inte lika god som hemma men den var ändå god :) på vägen hem så dansade pojkarna i hela bussen :P inte mycket för sitta ner i trafiken här inte :P men det var kul :D själv var man så trött att man höll på att somna :) har även fått en blodblåsa på stortån som inte är så kul, den gör ont, men det går säkert över :) vet inte hur det är med blodblåsor eftersom jag aldrig haft någon :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar