fredag 26 mars 2010

Födelsedagsfirande

Idag har jag vilat fram till klockan 14 - 15 för magen var inte på bra humör, men som tur gick det över med mycket vila, vatten och Limca :) Förresten är Limca något som borde finnas i Sverige :O hur gott som helst och det är Coca-Cola som tillverkar den :P När jag mådde bättre så gick jag över till pojkarna och tog det lugnt med dom, de övade inför födelsedagsfirandet av pojkhemmet som var idag och det fyllde 16 år :) Klockan 18 började det ungefär :P vi började samlas då i alla fall och kom igång efter ca en halvtimme :) Sen blev det några tal, danser och några småpjäser, allt framfört av barnen och det var riktigt röj och dom var jätteduktiga :D Efter det var klockan mycket och dags för middag och trötthet så jag fick en jätteskrattattack och var tvungen att gå ut och andas ett tag :P Har varit en riktig kanonkväll så här kommer några bilder :)

1 kommentar:

  1. köp med dig sån där dricka så jag får smaka :)

    När kommer du hem förresten ? Svara på FB :)

    KRAM

    /Jonnie

    SvaraRadera