tisdag 30 mars 2010

Farvälprogram

Dagen började med frukost och sedan ES-klass med de mindre pojkarna :) gick igenom hur man frågar saker och svarar men sedan så slutade det med kritkrig :P Sedan gick jag och läste lite innan nästa klass med flickorna från Beauty Parlor :) Det var kul som vanligt med dom, dom är duktiga och vi satt och övade på ord med en lek och sedan tävling i vem som kom kunde komma på flest ord på en minut och skriva dom :) Jag fick även en present, en jättefin näsduk med mitt namn broderat på :D Efter den lektionen så blev det lunch och en liten tupplur innan nästa lektion. Tror dock att jag ska skippa den sista för den är så rörig och jag är oftast helt slut när den är, men får se hur det blir. På efter middagen så spelade jag spel med barnen sedan så gick jag till kyrkan där Jeremiah, Tate tränade på sin dans som dom skulle framföra senare och vilken jag också blev indragen i :P Det var min första koreograferade dans och det var riktigt kul :D önskar bara att man hade bättre kondition, kände mig näst intill död efter 2 timmars träning. Eric anslöt sig också till oss när han kom tillbaka från musikaffären där han köpt en gitarr till barnen :) När klockan var 18.30 så slutade vi träna för att programmet började klockan 19, så det blev en snabbdusch och byta kläder :) Under farvälprogrammet så var det många tal, firandet av Jeremiah's födelsedag och uppträdanden. Ursula, Sandra och Sara hade också tränat in en dans för kvällen och var klädda i sin inköpta saris. Kommer verkligen sakna dom när dom åker imorgon men dom åker i alla fall på kvällen, men jag tror nog att barnen kommer att sakna dom ännu mer.
Fv: Tate, Jeremiah, Ursula, Sandra, Sara & Eric

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar