lördag 20 mars 2010

Buslördag

Idag har barnen varit på riktigt bushumör :) Var nog mycket för att amerikanerna var här också och många har träffat Jerehmia flera gånger :) Har pratat och umgåtts en hel del med dom idag och dom är riktigt härliga människor :D Vi har suttit och fyllt små påskägg med godis (ca 400 stycken ägg) som vi ska gömma och barnen ska få leta efter nu under påsken. Sedan har pratat om allt möjligt här och olika saker :) är trevligt med lite nytt sällskap också även fast jag trivs med alla andra här så händer det lite saker som t.ex. nya lekar, får berätta om mina upplevelser och så :) Annars idag så har jag busat med barnen, pratat med Harphool som visade foton och berättade om sina vänner och lite om hans liv :) Sen har jag läst engelska och börjat skriva ner ett "hindi-lexikon" för mig med bra meningar och saker att kunna säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar