tisdag 16 mars 2010

Bokutdelning

Idag har det varit typ Utvecklingssamtal med de minsta barnen och utdelning av böcker till dom, så jag satt i 5 timmar och delade ut böcker, dock inte hela tiden utan blev bara ibland så var mycket väntetid. Pratade med Akash istället som jobbar med barnen och jag ska komma och hälsa på en av hans lektioner på en eftermiddag när jag har tid. Det blir troligtvis på torsdag eller fredag. Har fått ont i halsen idag också, men jag hoppas att det går över till imorgon. Vill inte råka på en förkylning, hur nu det kan vara möjligt i denna värme (?), men tror också att det kan vara från något av alla de barn som gick runt och hostade idag eller av allt sanddamm som är överallt. Men i alla fall så satt jag där mellan 10 och 15 sen så började jag bli hungrig så då gick jag på lunch och efter det så har jag vilat lite sen varit på pojkhemmet och pluggat lite. Det var två pojkar som pluggade "Computer Science" vilket var löjligt tycker jag, dom var inte så bra på att förstå av att läsa engelska (vilket boken hade som språk) och dom hade aldrig suttit vid en dator. Så dom satt bara och gissade på svaren. Sen blev det lite engelska med Amit Sing och Rakesh också. Vid middagen så satt jag och pratade med Amit och Rajamoni om lite allt möjligt som alltid är trevligt :) Känner mig riktigt slut idag så ska blir skönt att sova om ett tag :)

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att de är jätte kul att du bloggar Jerry ! Ta hand om dig. Kram Madde

    SvaraRadera