måndag 19 april 2010

Regn

Dagen började bra idag, frukost och lite slapp och skoj med dom som arbetar som grindvakt och elektriker. Sedan så har jag varit på min lektion och fick veta att jag bara ska ha den tisdag och fredagar nu dom 2 sista veckorna, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra på dagarna nu. Efter lunchen så blev det en lång vila. Det har även regnat idag så nu är det riktigt varmt och fuktigt, kommer bli en jobbig natt antagligen men hoppas att jag kan få en del sömn. Har är även en ny granne som jag glömt att berätta om. Vineet heter han och ska jobba på Asha Child Development Center (ACDC), han kommer även att ha gitarr lektioner med barnen :)

3 kommentarer:

  1. hehe ACDC och gitarrlektioner :P tyckte jag va kul :D

    SvaraRadera
  2. låter som att du har det nice :D hörde att du kommer hem i maj om jag inte minns fel :)? börjat få hemlängtan än :P ? simma lugnt !

    SvaraRadera
  3. Mika: Ja det blev kul ;) han sitter även och spelar och sjunger mornarna så man blir glad och får en bra start :D

    Holm: Jag har det helt underbart :) På måndag är det exakt en vecka tills jag kommer hem, om flygplanen åker som dom ska ;) längtar inte hem till sverige utan har bara längtan efter vänner, familj, en del svensk mat och blåbärspaj med vaniljsås :D

    SvaraRadera