söndag 4 april 2010

Tröttsöndag

Idag var det upp väldigt tidigt, klockan 5.20 för att vara exakt :P skulle vara i kyrkan 5.30 tog ett tag innan jag vaknade till liv även fast det var trummor och sång :P När predikningen och allt var slut så blev det te, te-kaka och ägg ute på gräsmattan, det är ju ingen riktig påsk utan ägg :P När alla hade börjat röra sig hemåt till sina respektive hem så gick jag upp och la mig och sov lite mer :)
Sedan så har jag varit hos pojkarna med Lena och Erika. Sen blev det ännu lite mer vila efter lunchen, att gå upp alldeles för tidigt gjorde mig trött hela dagen, men nästan alla pojkar låg och sov när jag gick över till dom igen vid fyra. Men några var i alla fall vakna så umgicks med dom :) Sen när fler och fler vaknade till liv så spelade vi lite fotboll i kanske 2 timmar och efter det spelade vi UNO :) När klockan blev åtta så gick jag till mitt rum och tog en skön dusch och slappade lite innan middagen och nu är jag väldigt trött och ska försöka hålla mig vaken till 23 i alla fall så att jag inte vaknar för tidigt imorgon :P Och så måste jag berätta att några av barnen har varit med på TV idag, tyvärr så missade jag det efter som jag duschade, men jag ska se till att se en repris på det och så ska jag berätta mer vad det handlade om när jag sett det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar