måndag 5 april 2010

Skolstart

Idag har det varit upprop för barnen och imorgon så börjar skolan med lektioner igen. Min första ES-klass var inte här idag så på förmiddagen så var jag mest ute på skolgården när det var rast och lekte lite med barnen, sen gick jag omkring och kollade i de olika klasserna. Min andra ES-klass hade jag i alla fall, dom tyckte att jag var sen för dom stod och väntade på mig idag :P Fick dessutom en till present idag av en av flickorna, det var någon maträtt gjord på kikärtor som var riktigt god :) På eftermiddagen så somnade jag en sväng och resten av dagen har jag spelat cricket med pojkarna och framåt kvällen har jag suttit och pratat med Erika och Lena om vad vi upplevt här. Nu är det snart dags att försöka sova innan elen försvinner så att jag inte ligger och vrider och vänder på mig när det blir för varmt utan kanske kan sova igenom det :) har en hel del myggbett från natten till idag som också spenderades på taket, men som tur är så kliar dom inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar