tisdag 6 april 2010

Dans på taket

Idag började jag dagen med att skriva rapporter om mina lektioner som jag har haft hittills sen har jag haft en lektion med tjejerna på BT, men det var bara 4 som var där idag :/ Men troligen kommer det fler imorgon :) Annars har jag varit hos pojkarna och tagit det lugnt med dom och dansat på uppe på taket, vilket gjorde att vi fick publik från husen runt omkring men det vara bara kul :) Annars har jag tagit det lugnt.

Vid middagen så berättade Jothi att finansiärerna för projektet med en förskola för "Rag Picking"-barn dragit sig ur plötsligt. Så nu ikväll har jag börjat leta lite finansiärer kortsiktigt för att kunna hålla igång verksamheten denna månad, för det behövs 4000 svenska kr. Så om ni vill hjälpa till så får ni gärna höra av er till mig. Jag kommer även att skicka ut ett mail med information om Creche (projektet) och vad pengarna går till och vad som behövs. Jag funderar även på hur man kan lösa detta långsiktigt, är ni intresserade av att hjälpa till eller har några ideer så hör gärna av er.

E-mail: adf.jerry@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar