lördag 10 april 2010

Andra lördagen

Idag var det en ledig dag eftersom det är andra lördagen :) Så idag var jag, Erika och Lena iväg till Dilshad Garden för att leta efter Nutella. Tyvärr var affären där jag visste att det fanns Nutella stängd så vi letade runt i andra men hittade ingen, däremot så köpte vi varsin glass. På vägen tillbaka så stannade vi och tog ut pengar och Erika och Lena köpte meloner och bananer.

När vi kom tillbaka så vilade jag lite medan Lena och Erika pratade med Jothi om bestraffningen på barnen och hon höll med om att den var överdriven men hon har försökt att ändra det men har inte gått så bra. Men jag ska under tiden jag är kvar hålla koll och ifråga sätta det och se om det kan bli någon ändring. Vi försökte lägga upp det på ett så smart sätt som möjligt och hoppas att detta var det bästa.

Efter vilan så han jag vara med pojkarna i kanske 1 timme, sen frågade Amit om jag ville med till Dilshad Garden igen, denna gång så köpte vi skedar, hämtade mat från en restaurang och köpte Nutella nu när affären var öppen :) Maten var till för att fira av Erika och Lena som åker hem till Sverige imorgon kväll, så vi åt gott och hade en trevlig måltid. Efter måltiden så berättade dom lite mer hur deras möte med Jothi hade gått och vi satt och pratade allmänt om hur pojkarna mår och sedan sa vi god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar