onsdag 7 april 2010

En helt vanlig onsdag

Idag har jag haft en ES-klass bara och klockan 12 - 13 klassen, flickorna på Beauty Parlor. På förmiddagen var jag även på skolan lite men mest ute där på rasten och umgicks. Efter min klass så åt jag lunch och sedan vilade jag lite som pojkarna även gör, sen bar det iväg till pojkarna när dom började vakna till :) Har övat att stå på huvudet idag, vilket inte är det lättaste, var så pass länge sedan att jag tappat bort balansen och det är inte samma sak som att göra det under vatten :P Sedan så var vi även på taket och kastade boll och pratade. Framåt kvällen så tog jag och Amit en ricksha till Dilshad Garden för att handla toalettpapper och äta lite mat :) Smakade lite olika sweets även som fanns efter vägen och dom var helt okej, men inget som var kanongott. Till middag åt vi Chicken Tikka och Tandori Chicken med Butter Nan till :D Det är så otroligt gott att jag måste leta reda på recept och lära mig laga det hemma :P När jag gjort det så blir det en indisk grillfest :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar